Afscheid van de oude voorzitter, warm welkom aan de nieuwe voorzitter

Op de Algemene Ledenvergadering van maandag 30 maart 2015 heeft de VVD Lelystad afscheid genomen van haar voorzitter en hebben de leden een nieuwe voorzitter gekozen.

Marcel Blokpoel heeft na bijna 6 jaar bestuurslid te zijn geweest afscheid genomen. Hij is begonnen in het bestuur als algemeen bestuurslid, later is hij vice voorzitter geworden en sinds februari 2012 was hij voorzitter.

In deze jaren heeft hij zich ingezet om de VVD Lelystad te ontwikkelen en mee te laten gaan met de tijd. Na deze periode in het bestuur heeft Marcel aangegeven dat hij andere bestuursleden en actieve leden ook een kans wil geven. Vandaar dat hij heeft gekozen om zich zelf niet meer verkiesbaar te stellen toen zijn termijn voorbij was.

Nu heeft Marcel het stokje over gedragen aan Eelco Schrijver. Eelco is sinds najaar 2012 lid van de VVD Lelystad en is sinds februari 2013 bestuurslid. In deze korte periode heeft Eelco al diverse rollen gehad binnen het bestuur. Hij is begonnen als algemeen bestuurslid, vervolgens heeft hij de rol van secretaris op zich genomen, en pas geleden de rol van vice-voorzitter.

Het bestuur van de VVD Lelystad bestaat nu uit Eelco Schrijver (voorzitter), Martijn Koppert (penningmeester), René Drost (secretaris), Marijke Glasbergen (PR) en Nils Hartmans (jongeren en opleidingen).

Wij kijken vol enthousiasme uit naar de toekomst. We hebben er zin in om met en voor onze leden en geïnteresseerden activiteiten te organiseren en onze fractie optimaal te ondersteunen. Wij nodigen iedereen ook van harte uit om met ons in gesprek te gaan om zijn/haar mening, ideeën en of suggesties te delen met ons.

Wij verheugen ons erop om met dit team richting de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 te gaan!