Succesvolle eerste campagnedag voor Tweede Kamerverkiezingen 2017!

Het campagneteam van de VVD in Lelystad zette zich vandaag met veel enthousiasme in voor de campagne van de VVD voor de Tweede Kamerverkiezingen in 2017 en kan terugkijken op een geslaagde dag. Met de campagne in Lelystad steunen wij in het bijzonder onze stadgenoot Jan de Reus, kandidaat op plaats 55 van de VVD-lijst voor de Tweede Kamerverkiezingen.

Campagne in het Stadshart
De hele dag bemenste een groep enthousiaste VVD-vrijwilligers, onder wie kandidaat Tweede Kamerlid Jan de Reus, een kraam op het Stadhuisplein in Lelystad.

Op bezoek in de wijk
Niet alleen in het Stadshart werd campagne gevoerd, ook de verschillende wijken van Lelystad werden aangedaan. In de ochtend bezocht een vliegende brigade van het Lelystadse campagneteam de winkelcentra Voorhof, Lelycentre en De Kempenaar. In de middag bezocht het team de winkelcentra Jol en Botter.

Volg de campagne op de voet!
Ook de komende weken voert de VVD in Lelystad nog campagne voor de Tweede Kamerverkiezingen. Volg de campagne op de voet via ons Twitteracount @VVDLelystad of via onze Facebookpagina.