Stemming moties Motiemarkt 2020

Tijdens de raadsvergadering naar aanleiding van de vijfde Motiemarkt van de Raad van Lelystad dienden wij vandaag namens bewoners van de Archipel een motie in die de gemeente opdraagt de ondergrond in de speeltuin bij Archipel 31-32 te vervangen door kunstgras, zodat kinderen weer veilig kunnen spelen in een schone speeltuin. Deze motie werd aangenomen!

Naar aanleiding van de Motiemarkt werden op initiatief van inwoners van Lelystad in totaal 36 moties ingediend. Een overzicht van alle ingediende moties is te vinden onderaan deze pagina.

Naast de door ons ingediende motie over de vervanging van de ondergrond van de speeltuin bij Archipel 31-32 steunden wij 15 andere ingediende moties. Daarmee werden onder andere de volgende initiatieven mogelijk gemaakt: de ontwikkeling van een stadsstrand, de aanleg van een hondenspeelveld langs de Buizerdtocht en de realisatie van twee “tiny forests” in de Archipel en de Botter.